Wednesday, January 31, 2007

Reading

I have a habit of reading in my bathtub. If you are imagining me naked, submerged in water full of foam, then I hate to spoil it for you. I read in my bathtub with my clothes on and no water in it, that's probably why everyone finds it strange. I have been doing this since I was little.
Just two days ago I started reading "The Places In Between" by Rory Stewart. I cannot put it down. Don't you love it when that happens?

Where do you read?

Passage from the book:
"I sat down and wrote a letter to my parents, in case I was killed. In the past sixteen months I had bribed, flattered, pried, bullied, begged, and wheedled in order to continue my walk. I was more of a tramp than a mystic, but as i wrote I felt at peace. I described to my parents the moments on the way that seemed to have a deep, unified relation to my past. I wondered if walking was not a form of dancing. I was happy then and I slept well".

Labels:

7 Comments:

Blogger belle_fleur said...

hmmm...reading on the bathtub while you are fully clothed sounds interesting....maybe i should try one day:))

9:34 PM  
Blogger eni said...

Duket interesante kjo ideja e te lexuarit ne vaske..s'e kam provuar me pare.por me erdhi ndermend diçka komike, kur isha ne tetevjeçare e urreja lenden e historise (qe tani me pelqen mjaft) dhe ngaqe sorollatesha shume kur kisha per te mesuar histori , e denova veten me ndejt dhe me e lexuar ne banjo pjesen qe kisha per te mesuar , keshtu e detyruar nga te mos qenurit ne nje vend jo shume komod per te lexuar mbaroja pune shpejt dhe pa fantazuar shume thjesht per t'ju shmangur te mesuarit:)
e di qe eshte komike , por ishte efikase:)

8:04 AM  
Blogger ET said...

nese ky shkrim ka te beje ne blogun tim,ai quhet "bathbathponjekokerr"e jo "bathtub" :(

3:02 PM  
Blogger Candyland said...

Ndersa une e kam provuar te lexoj ne bathtub..me uje...and let me tell you, is not the most comfortable thing to do, sepse eshte shume e veshtire te mos e lagesh librin..:)

Pyetja ime eshte, nuk ke ftohte ne bathtub pas ca minutash? :)

11:10 AM  
Blogger bizele said...

belle-mireseardhe, glad to see you around

eni-pak a shume kshu si puna jote kane filluar dhe aventurat e mija te leximit ne vaske

candy-duhet te kesh parasysh qe une jetoj ne florida-gjithsesi kur ben pak ftohte a must is: corape leshi dhe ndonje batanije e vogel :)

1:47 PM  
Blogger bizele said...

e.t. me shkriveeeeeee

3:21 PM  
Blogger shqipo said...

edhe ket s'e kisha degjuar pra. fillova te mendoj qe do ishe ne vaske... me uje, po pastaj lexova fjaline tjeter e na cudite.

njoh njeren qe shkruante poezi ne banjo... jo ne vaske!

12:05 PM  

Post a Comment

<< Home

Powered by eSnips.com